טיול בנחל מזר ונחל עורץ
יום שישי בערב
נפגשנו ביום שישי אחר הצהרים בב"ש ומשם נסענו לכיוון המכתש הקטן.עוד בדרך ניגלו לעיננו גבים ובריכות ענק.
התמקמנו בנחל צפית ובישלנו ארוחת ערב.
מי שלא הלך לישון מיד אחרי הארוחה זכה לשמוע מכתב מרגש מפי גלעד שנמצא אי שם בנפאל. לטיולנו הצטרפו כמה חברים חדשי, כולי תקווה שימשיכו לבוא...
יום שבת
השכמנו קום והתחלנו לצעוד לכיוון נחל מזר.
בדרכנו עברנו מס' בריכות שמי שזוכר היכן היו ממוקמות ידע מדוע לא רצינו להיכנס אליהם.(הן היו ליד אתר הפסולת של הכור האטומי).
התחלנו לטפס במעלה נחל מזר, נחל תלול משהו, כבר בהתחלה התגלה לעיננו גב גדול מוסתר בין קירותיו.
קפצנו כולנו לגב למרות שהיה די קריר בחוץ,לא יכולנו לעמוד בפיתוי. המשכנו בטיפוסנו במעלה הנחל, עצרנו לארוחת בוקר והמשכנו עד לתצפית המרהיבה על המכתש הקטן.
הנוף היה עוצר נשימה: שלל צבעים, רועי לא מפסיק לדבר על גיאולוגיה.
נחל עורץ
הלכנו לאורך המצוק המזרחי של המכתש הקטן עד ראש מעלה חצרה. משם התחלנו לרדת לנחל עורץ.
גם הוא היה נחל מדהים, לפי מקורות שקיבלנו ידענו שיש גב גדול בסוף וכמובן שאותו חיפשנו כל הזמן. לבסוף חשבנו שהגענו, אכלנו ארוחת צהרים שהיתה מבין הארוחות צהרים הכי משובחות שידע החנב"ז. כשהמשכנו התברר שהגב עוד לפנינו, חלקנו עוד הספיק לרחוץ בו ויחד המשכנו עד נחל צפית שם חיכה לנו האוטובוס.
לסיכום...
היה זה טיול כיפי מאוד עם הרבה מים ונוף יפה.