טיול אופניים

כולנו בדרך

על הטיול...
בתחילה, הגענו לחניה בה היו האופניים והקסדות. קיבלנו תדריך בטיחותי על האופניים, כמובן שהוא היה מיותר.

לאחר מכן, בחרנו אופניים וקסדות ( היו אילגים שחבשו קסדות הפוך [חחחחחחעעע] ) כמובן שהאופניים ברמה ממש ממש ממששששששש נמוכה, סתם אופנים סבירות מינוס.

כל אחד לקח אופנים כיוון תכיסא לפי הגובה הרצוי עשינו כמה סיבובי בדיקות לאופנים כמובן שהאופניים נכשלו ברוב הבדיקות אבל זה מה יש.

התחלנו ברכיבה על חול שמעיף מלא אבק ואז נסענו ונסענו ונסענו ונסענו ונסענו ונסענו משהו כמו 2 מטר ועצרנו לשתות מים ככה זה היה כל 2 מטר.

נסענו לצריף של בן גוריון, היה נחמד והצריף יפה. בצריף כמובן עצרנו לשתות קיבלנו כמה הסברים על בן גוריון אבל ת'סיפור על בן גוריון תיקראו במקום אחר, אנחנו מספרים על הטיול אופניים.

קיצר, אחרי הצריף חזרנו לאופניים, ואז התחיל האקשן - ילדים התנגשו, התהפכו והתמלאו בחול.

משם נסענו נסיעה מפרכת אבל בזכות "האופנים הטובות" זה היה ממש קל. הגענו למיצד צין, לדעתינו - סתם חומת אבנים שבישבילה נסענו כ"כ הרבה.

במיצד, סיפרו לנו למה בנו אותו ולמה נסענו בשבילו כ"כ הרבה, אבל היינו עסוקים במלחמת אבנים. לאחר, ההרצאה או מה שהם עשו, ואחרי המלחמה הקשה שלנו, חזרנו לאופניים, כמובן שהיו עצלנים שהעמיסו ת'אופניים על הג'יפ ונסעו בג'יפ.

התחלנו בנסיעה ועצרנו לשתות לאחר 1/2 מטר בערך.
ואז המשכנו במהירות עצומה של 4 קמ"ש. בדרך היו קפיצות קטנות כמובן שקפצנו הרי האופניים לא שלנו ואפשר להרוס חחחע.
המשכנו בקפיצות וההרס עד שהגענו חזרה לחניה כל אחד החנה תאופניים העייפות והפצועות בחניה והלכנו לחדר האוכל כמובן שהאוכל היה לא משהו אבל את הסיפור על האוכל תשמעו ממישהו אחר. אנחנו זזנו לאכול, יאללה ביי.

דרך אגב, אנחנו ממליצים על מחנה ניצנה הוא הרבה יותר כייף חח סתם המחנה של שדה בוקר הוא כייף חיים המדריכים סבבה החדרים כייפים והמסלולים והפעליות ממש מהנות.