טיול בוגרים- 2004
אורן ושניר
טיול בוגרים בנחל חווה
טיול פרידה מהבוגרים של 2004 התקיים בסוף יוני. נפגשנו ביום שישי אחה"צ ויצאנו עם הרכב ספארי של ינקעלה לחניון לילה.
כשהגענו לחניון התברר לחלקנו שלמרות שסוף יוני כבר, במדבר תמיד קר. התחלנו להכין אוכל בהנחייתם של רועי וארנון.
היה תפריט משובח שכלל אפילו כדורי שוקולד לקינוח.
הבוגרים התבקשו להביא דברים שונים לסקר, שהיה די משעשע. (אחיאב הביא בלוק בנין למשל, בעוד שטל הביאה את החפץ שההורים שלה הכי קשורים אליו)
הלכנו לישון, אך לא כולנו, הבוגרים עבדו קשה בלילה ואספו את התיקים של כולם, העלו אותם למקום גבוה, קשרו אותם חזק ושמו פתקים משעשעים.
יום שבת
הבוגרים דאגו להעיר אותנו בתופים ובמחולות ויצאנו לדרך.
אני חייבת לציין שלאורך כל הטיול לא פסקו הצ'ופרים, כנראה שנקמתם על הטיול הקודם. זה היה מעולה. למי שלא היה בטיול נזכיר מעט מן הדברים: 3 אבטיחים, 2 מלונים, בקבוקי מיץ, עוגות ביתיות בשפע, ועוד ועוד.
הגענו לתצפית על בקעת צין ושם נערך טקס הענקת החולצות של הבוגרים.
הבוגרים הטילו משימה- לבנות עפיפון משני מקלות, שקית של המטייל ודבק.
כולם עמדו במשימה עם קצת עזרה מהבוגרים.
הגב הנחשף
התחיל להיות חם, עברנו בין חווה, מנשים לתפוס קצת צל ולהתרענן קלות ומהר מאוד המשכנו לכיוון הגב הגדול שחיכה לנו.
כולם קפצו פנימה כמה שיותר מהר, אין דבר יותר טוב מגב מים קרים באמצע החמסין.
אכלנו ארוחת צהרים משובחת וחלקנו תפסו שנ"צ קצר, בעוד אחרים התאמנו להיות לוחמי שייטת אמיצים.
בוטן כמעט אכל משמש ובתוכו צפרדע בעזרתם האדיבה של חבריו הטובים שניסו לעבוד על הילד התמים.
את סיום הטיול בילינו שוב במשאית של ינקעלה וחזרנו לב"ש עם המשאית- גם זו היתה חוויה מענינת.

מה בהמשך....
פעילות הבאה היא פעילות קיץ שתהיה בין ה- 1/8-12 . הפעילות תתחלק לשבוע עבודה, שבת משותפת עם החנש"מ וטיול באזור הר הנגב הגבוה.