שבת בניאס וטיול קיץ
השנה החלטנו להתחכם ופיצלנו את פעילות הקיץ שלנו לשבוע עבודה ולשבת+טיול בנפרד.
ככה שנפגשנו בבניאס ב-15-19/8...
סוף סוף שבת שטח!
לאחר הבטחות רבות הצלחנו להגשים את החלום - שבת שטח על גדות הבניאס הקריר (מאוד).
בעזרת בוגרי החוג הצדיקים למדו הרבי רישמן והרבנית עינת איך למתוח תחום עירוב, להניח תפילין ולשמור שבת בכל מצב. למרות צדיקותם הגלויה לעין החליט הקב"ה להנחית עליהם מחלות שונות ומשונות (2 ק"ג מנגו תוסס. תודה לקבוץ שלוחות)כך שהשבת שוב ניצלה בזכות מולי - המדריך האמיתי של החנש"מ, בעוד המדריכים המקוריים מפרפרים להם בין חיים למוות. מזל שהם שרדו כי ישר אח"כ יצאנו בתופים ובמחולות לטיול.
יותר מדי ירוק!
התחלנו בנחל קציון, חירבת קציון (ששם קיבלנו טלפון מאוהדי המיואש שאיבד את המפתחות לג'יפ), מערת עלמה (שם קיבלנו טלפון מאוהדי שמצא את המפתחות בסטארטר)וארוחת צהריים בה הופתענו ע"י הדסי. המשכנו בטיפוס להר אביתר (במצוק במקום בשביל ההגיוני, כהרגלנו) למנחה ושקיעה נהדרת והליכה דרך המטעים בדמדומים (נו טוב, שוב נכנסנו לחושך) ישנו ליד כרם בן זימרה.

טוב שיש מנהלן כמו אוהד - "סניטר המדבר"...
וביום השני...
יצאנו עליזים ורעבים כתמיד דרך כרם בן זימרה - מושבה סימפטי שסיפק לנו שלל פירות וכלבה חדשה (חלב- חברה של גוש), וירדנו מנחל עלווה לנחל גוש חלב דרך מעיין קריר. מכיוון גוש חלב (הישוב, לא הכלב) גילינו את מעיין העשור - מפתיע ומלא באצות. ירדנו לנחל דישון תוך משחקי "לא אני לא" סוערים עם החנב"ז, ועצרנו לארוחת צהריים מצחיקה ביער ברעם (רישמן עדיין בשוק מתקציב החיזור של שלוחות). צעדנו בכיף עד חירבת חוממה לערב נגינה מהמשובחים שידעו החנש"מ והחנב"ז. ישנו בערך 3 שעות כדי להתחיל את היום השלישי...
זריחה!
טיפסנו בחושך על הר מירון לאחת הזריחות המדהימות. אחרי שהשמש נתנה את המופע שלה ושמיכת העננים התפזרה לה מעל הפסגות, המשכנו בשביל הנופי של הר מירון אל שיחה עם רמי - פקח דרוזי מבית ג'אן. ירדנו לחירבת בק, לנחל מירון וממנו המשכנו לנחל עמוד לסיים את הטיול רטובים כמו שצריך.
לסיכומו של עניין
למרות שלא טיילנו באיזור הקלאסי שלנו, היה טיול יפה במיוחד וקריר (בייחוד בהשוואה לטיול קיץ שעבר בבקעת עובדה), השיתוף בין החנש"מ לחנב"ז היה משובח והאווירה הייתה פשוט נהדרת - רישמן ועינת מודים לכם על כיף גדול. כן ירבו טיולים כאלו!

ואנחנו יודעים שיש לכם תמונות לשלוח לנו!!...